Fan då, Dagen är förstörd.. =/

Jaa, dagen blir förstörd när något sådant här händer..
Ja, jag erkänner, jag försov mig :/ Även om jag går upp så de är
med marginal om jag ska med så brukar jag inte komma försent
och jag hatar att komma försent för då blir resten av dagen lidande.
Men det har en orsak. Jag gick och la mig klockan 11 igår kväll
men jag kunde inte somna. 5,5 h låg jag och vände och vred på mig
och klockan halv 5 somnade jag med telefonen i handen. JAG VET
att jag hade ställt klockan halv 7 skulle jag gå upp. Men jag somnade
med den i handen så jag måste ha stängt av de :(
jag vaknade 9.23 och klockan 9.35 var jag nere vid praktiken.
Haha, men de var lugnt :P min handledare var sjuk och de andra
hade glömt bort att jag skulle dit, men de fixa sig :)

Nu måste jag äta, höngri! Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0