It's been a good day!

Hey!

Idag har varit en riktigt kanon dag trotts
det tråkiga och regninga vädret. Men gick
upp direkt på första ringning på klockan.
Prata i telefonen, åt frukost och kika lite
på nyhetsmorgon. Åkte till praktiken,
hade morgon samlingen och därefter hade
jag matte med eleverna. Sedan hade vi rast
och sen forsättning av arbets schemat.
Sen började det regna, fy fan säger jag ;)
Och sen hade jag 1orna och lekte lite lekar
med dem och sen följde jag med 2orna
till Kulturskolan där vi sjöng och dansade.
Jätte roligt! Jag hade hand om hela dagen verkligen! 
Fritids var oxå skoj, lekte lite med
barnen och satt och drack kaffe med fröknarna.
Detta har nog varit ett av de bästa dagarna.
Känner att detta är det  jag vill jobba med!
Jag trivs jätte bra med min handledare och
de andra tre i teamet. KANONERS!
haha, har druckigt kaffe 4 ggr idag. OVANLIGT :P

Planerade även min nästa lektion, De kommer
eleverna tycka är kanon skoj ;) ska slipa på den
i helgen^^, hihi.

Nä nu ska jag gå och äta upp resten av mina
pannkakor jag åt igår kväll ;) 

Tjao! :)  

Kommentarer
Postat av: anna

haha tack! :P

2009-11-19 @ 21:35:57
URL: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0