Lördag

Hello!

Sitter här och väntar på Petra och Barret. Dom skulle varit här nu om dom hade åkt vid 9. Men dom stanna vid åmål. Så nu dröjer det ytterligare 1 h tills det är här. Hm, då hade jag ju kunnat tvättat i morse :/ Hata att sitta och vänta!

De ska bli skoj och träffa dem, de var ju inte igår man gjorde det liksom. :)

Känns som att de är länge man varit här. Att man inte varit hemma på flera månader. Men egentligen är det baraen månad sedan jag var hemm. Nu har det gått 1 månad sen jag fyllde år. Och det är 59 dagar kvar tills jag åker till thailand. Jag måste packa min väska med kläder jag ska ha med mig till Thailand nästa gång jag kommer hem, så jag inte har så mycket med mig när jag åker hem sista gången. Sen blir det ju liksom både vinter och sommar kläder mixat, haha.. Härligt de du ;) sen åker jag hem för jul lov ^^ nice ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0