....

Något känns väldigt fel, men jag kan inte sätta pricken över i't för det.. Satt och funderade på det under dagen. Vad, vaför? Hoppas de blir bättre snart, för de tär ena på psyket.. Känns så där när man inte kan vara glad längre..

Jag är glad att jag är hittat en vän som är precis som mig. Hon och jag har ungefär haft likadan uppväxt. Med samma problem så de känns skönt att kunna dela med sig utav mina erfarenheter och hon sina. Det betyder oerhört. Till vissa andra som inte alls förstår. Arv och miljön påverkar  väldigt mycket hur man är som person i dags läget. Men tur det finns flera som ver hur jag känner och tänker.

äta, plugga och träna stå på listan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0