Farfar



Jaa, ursäkta min fula frisyr, men jag klippte min lugg själv mitt i natten för jag hade tråkigt! Men detta är en av de sista bilderna på mig och min farfar. Min goa farfar som var snäll mot mig och ingen annan ;) jag älskade att stå i med han när han gjorde fiolerna och så. Han skulle blivit så glad för att jag hade kommit in på finsnickeri linjen på gymnasiet ( jag valde ju inte den linjen dock). Men farfar kommer alltid vara min inspiration till saker o ting. Han var en cool gubbe när han dog. Kommer ihåg när farmor hade gått bort och vi hade begravning. och sen när vi stod vid kyrkogården och skulle kolla på blommorna o så. Så gick jag o farfar lite åt sidan o pratade och höll varandra i handen.. De kunde vart ett år innan detta kortet togs. Jag får fråga mamma om de finns några bilder på mig och farmor. Jag kommer knappt ihåg hur hon såg ut för jag valde att inte träffa de sista året innan hon dog. För hon låg på dement avdelningen på ett ålderdoms hem. Då var jag rädd för äldre sjuka personer. Konstigt nu jobbar jag med det. Men efterson farmor inte kände igen mig när jag var där blev jag ledsen när jag satt i bilen med pappa på vägen hem igen. Jag har inte så mycket minne med min farmor och farfar faktiskt. Och det är jätte tråkigt.. Men iaf, de var de bästa så länge de levde.. Hoppas ni har de bra vad ni än gör <3 :) 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Naaaw, goa farfar!!!!!



När vi dör får vi träffa dem igen



KRAMAR

2009-10-27 @ 11:41:49
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: jessi

hihi du ser precis lika dan ut nu :P

2009-10-27 @ 17:38:32
URL: http://jettis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0