Full rulle

Nu kommer jag ha de fullspäckat, resten av veckan.. Det låter helt underbart faktiskt tycker jag !

v 41:

Tisdag: skola hela dagen, packning
Onsdag: Till stockholm. Göra en massa studiebesök osv.
Torsdag: Massa studiebesök samt åka hem på kvällen. Hemma vid 21 tiden. Köpa ngn present till pappa oxå. Pricken fyller år
Fredag: Studiebesök på mediacenter. Ska med tåget som går 13.55 lr ngt liknade iaf. Festa med Nathalie på kvällen Iaf är bestämt! :)
Lördag: strömstad tror jag! :) träffa släktingar.
Söndag: Överby/trollhättan o shoppa. Hem igen till Karlstad!

Haha.. Ni kommer inte se mycket av mig iaf! :) hihi.. Lovely or wha?

Juste, nu har jag beställt boken iaf för historian. Boken heter Sveriges historia och är 511 sidor lång. Bara att börja läsa direkt.. wohoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0