I'm so happy. I'm o glad..

Häääääj!

Yääääääääs! Jag är glad idag med! hihi.. Igår hade jag en bra dag, glad hela dagen och speciellt på kvällen.. Efter att ha inte pluggat något på dagen fick jag skuldkänslor och satte mig vid hemtentan vi har i denna kursen. Gjorde klart den! Det kändes mycket bättre.. Idag ska jag sätta mig med alla andra övriga uppgifter så jag får så lite som möjligt att göra på slutet! :)

sofia och jag har kommit på att på fredag eller lördag är det sista dagen vi ses på detta året. Eftersom hon åker till Hällevadholm på lördag och kommer tillbaka till karlstad typ den 30 november eller där någon gång. Och jag åker hem till uddevalla den sista november.. så vi får äna om varandra.. Och sen när jag kommer tillbaka till karlstad den 19 december då åker hon hem till hällevadsholm igen. Men men :) Vi ses ju snart igen, vi tar uddevalla på storm när vi går ut stumpan ;)

Nä nu blir de frukost och sen sätta mig och plugga lite och städa lite :)

Fick nyss reda på att jag ska träffa Betty Spagetty imogon! Wieee :)

Tjaooooooooooo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0