Innebandy

ja som ni vet hade  jag de fullt upp igår och hade verkligen ingen tid att sitta vid datorn.. Så fort jag kom hem från praktiken var det bara att hugga i sig mat o sen packa väskan, byta om och möta upp Malin. Vi åkte till Åmål för att sedan hoppa in i en bil som tog oss till Billingsfors. Vadå värsta utflyckten. haha.. Men där så spelade jag lite bandy. Det var roligt med ett härlgit gäng faktsikt. Men inte lika bra som mitt i uddevalla som är bäst ♥

men usch vad hemskt det gick ska ni veta. Gjorde en mycket bättre träning i skoghall. Men jag ska nog pröva på mer med billinge, det var skoj att få träna och man kände sig välkommen liksom :). Hade varit gött att komma igång liksom. Fast det kände väldigt mysko att träna i den hallen man har spelat tävlingar liksom i :P haha.. men men :) Allt för innebandyn :)

Nu ska jag sticka till skolan.. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0