Man väljer sina val här i livet

Hello again

haha, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt dig. Man väljer vilka man vill ha kontakt med, de andra skjuter man undan som om det vore skräp. Ens mamma är alltid ens mamma och henne älskar man oavsett <3

Du har nu gjort dit val och där med har jag gjort mitt val. Man märker ju på dig att du inte vill ha något med oss att göra, så varför ska vi då bry oss om dig. Du kanske har delar av mitt blod i dig, men du kommer aldrig ha en plats i mitt hjärta..

Ciao


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vet att du vill väl med allt.. du vill att alla ska va sams å ha kontakt å att vi kan få vara den härliga stora släkt man önskar.. men det verkar kört.. Tror det ligger massa gamla saker som gror som inte kan förlåtas å som ingen orkar lösa längre.. det har nog gott för långt..Men det skulle kunna va underbart om man kunde skaka av sig å gå vidare å ta nya tag..men kom ihåg syster att hur du än vill hjälpa så skyddar alltid människor sitt å sina på alla håll..vi har svårt att förstå varandras sidor å liv..som ni båda säger man väljer själv hur man vill leva..puss

2009-10-14 @ 21:21:34
Postat av: Therese

Jag vet att du vill väl med allt.. du vill att alla ska va sams å ha kontakt å att vi kan få vara den härliga stora släkt man önskar.. men det verkar kört.. Tror det ligger massa gamla saker som gror som inte kan förlåtas å som ingen orkar lösa längre.. det har nog gott för långt..Men det skulle kunna va underbart om man kunde skaka av sig å gå vidare å ta nya tag..men kom ihåg syster att hur du än vill hjälpa så skyddar alltid människor sitt å sina på alla håll..vi har svårt att förstå varandras sidor å liv..som ni båda säger man väljer själv hur man vill leva..puss

2009-10-14 @ 21:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0