Stockholm next..

Jag säger då det! Kroppn är inte direkt inställd på att vakna så här tidigt men vaken är jag! Så trött är jag väl inte men jag ska säga er att de hade varilt 10000000 gånger bättre att ligga under den varma täcket! Fast nu ska jag verkigen göra mig en rejäl frukost så jag inte blir så hungrig sen på bussen, fast mackor ska jag ta med mig. Och min kudde o ipod så jag ska allt försöka sova i bussen, om de nu går men dom flesta kommer nog vara trötta. Sedan några timmar senare så kommer jag vara tillbaka där jag tillbringade mina fritidar efter skolan för några år sedan. 5år sedam jag bodde i Vallentuna och år går mycket fort! Saknar det otroligt mycket. Men nä nuska jag allt gå och fixa frukost och klä på mig varma kläder. Underbart or what! :) hihi

Ha det så bra tills imorgon  =) bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0