Sunne

Yes box, segt som fan är det att komma in på sidor o mitt internet dampar loss så in i helvete.. Men de är väl så nu bara för att jag snart ska byta internet till det mobila. Längtar tills jag kan gå runt med datorn.. :)

Men iaf, idag var vi på sunne med klassen eller bara LOGO'n. Först var vi på Diconeq. Först fatta jag inte var de var eller jo, men inte vad man använde det till det dom gjorde där. Men de dom gjorde var stålrör som man gräver ner i marken för att få typ bergvärme antar jag. Sedan gick vi över till ngn geografisk gymnasie skola.. Där prata en tjej som heter maria tror jag om näringslivet i sunne. Sen prata Svensk näringslivs bruden o sist kom Anders Johnsson.. det var svårt att koncentrera sig då de var dåligt med syre och man blev trött. Sedan bjöds det på mat vilket var gott. Sen åkte jag hem, plugga en kort sekund och sen in till sandra o fika för hon fyller år imorgon. trevligt! :) Sen har jag bara pluggat.

Ja denna veckan blir väl ett sorts test på alltingen. På dig mig och er. Skall bli intressant hur denna veckan slutar..

 Nu är det dags att sova för jag ska till praktiken imorgn..

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0