We are the world (8)

Haaai!

Idag var det vår sista dag på geografi kursen. Men den är inte riktig slut för det för våran lärare ger oss en hemtenta som ska sträcka sig över våran nästa kurs som börjar på måndag. Så jävla surt tycker jag! Han har ju haft flera övningar på lektioner osv som har varit obligatoriska osv.. men men.. Så jag tänker att jag ska sitta på söndag och skriva den iaf. Hoppas de blir bra! :)

Ja, vad gjorde vi idag då. Jo vi hade våra redovisningar. De är så att varje grupp har gjort ett studiebesök på en skola och intervjuat lärare om deras geografi pedagogik. Våran grupp gick de bra för tyckte jag. När vi stod där uppe gick tiden jätte snabbt och plötsligt hade det gått en timme. Varje grupp tog en timma på sig. Så vi slutade klockan 4 idag. På slutet var man jätte trött, men man klara det ju. Det var intressant, me lite upprepningar.

Imorgon ska jag åka till Åmål och träffa min bror och hans familj. Hans dotter Linnea ska spela sin första Handboll cup. Det kommer nog gå jätte bra tro jag.. Annars får faster lära henne ett å annat ;) Men får lägga mig nu, ska upp tidigt imorgon igen. Aldrig får jag sova ut. Längtar tills söndag då ska jag fanimej sova ut så länge de går :)

Sweet Dreams nu ska jag läsa om gud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0