Yes! :)

Hey

Yes! Min bok kom idag, i och för sig så ska vi inte ha den förän i historia kursen, men den verkar riktigt intressant nu när jag har suttit och bläddrat i den. Den heter Sveriges Historia som de står en massa fakta i. Well, den är fet! Riktigt fet och gladpå 511 sidor. Hoppas inte vi ska läsa hela den, fast de gör mig egentligen inte mycket för jag tycker om historia. Roligaste ämnet iaf var det när jag gick grundskolan för jag hade inte historia i gymnasiet.

well well, nu sticker jag och lägger mig i soffan, ska dock äta något oxå för min mage är hungrig. Sedan är de fotboll som står på menyn! Nu jävlar Sverige, nu tar ni dem! :)

Ciao :)


Kommentarer
Postat av: barret

Där har du allt fel lilla Marre, vi hade visst historia på gymnasiet ;) haha

2009-10-15 @ 08:45:36
Postat av: Charlotta

hehe vart var du på historia lektionerna på gymnasiet då? ;) puss

2009-10-15 @ 15:25:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0