finns för många idioter i detta land

Varje gång jag får veta någon nytt så blir de att jag hatar er mer och mer, tar avstånd. Att ni är så jäkla själviska så ni inte fattar? Varför håller ni på så och är så elak? De är i stort sätt erat egna problem att de har blivit som de blivit mellan eran familj och våran. Erat jävla tissel och tassande, fan att ni orkar hålla på. Varje gång jag kommer hem så är det något nytt ni har hållt på med, vågar inte berätta för oss, men fattar ni inte att de kommer fram och att det är en person som faller illa av det! H*nbetyder mest av mig, och ni är snart på botten hos mig! på en skala 1-10 så ligger ni på 1,5 kanske. Fattar ni ? Vet att de finns många som läser detta, det är nog 1 lr 2 som fattar vad jag menar eller vilka jag menar heter det. Men ni är blinda och ser bara de ni vill se.


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag förstår dig nog rätt så bra, har ganska mycket likadana tankar.

Hoppas du får en bra lördagskväll!

Kram

2009-09-19 @ 17:33:26
URL: http://sjacovic.blogg.se/
Postat av: syster

Det är därför jag håller mig undan.. blev också så trött på allt skitsnack..bättre å ha sin egen familj istället..

2009-09-19 @ 19:58:16
Postat av: Anonym

Hejsan fin blogg ! :)

jag är en brud på 15 bast som skriver om min vardag, outfits o ibland skönhetstips , o lite skvaller .

Följa varandra med bloglovin ? / puss eemmy

2009-09-20 @ 10:15:29
URL: http://baraeemmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0