Glaaaaaaadare än gladast ;)

Ååååååååååh,!! jag är såååå glad :)
tack vare lite vägledning från kundservice på blogg.se så är min blogg nu normal! :) hihi. Som ni ser så är den där rutan här på sidan tillbaka med bilden på mig och alla kategorier och sånt.. hihi. Nu är det fixat, gud jag har haft ångest för det i ett halvår, men jag har inte riktigt orkat ta tag i saken. Men nu är det som det ska! :) hii

Juste, idag har Färjestad seriepremiär mot Skellefteå (tack josse) haha. de jade varit skit skoj och se på den !! :)



Kommentarer
Postat av: Michaela

Guud vad jag tycker din blogg är fin nu! Den där jobbiga rutan som fanns uppe till vänster är borta, Wiee! Jag är jätteglad för att det ordnade sig med bloggen. ÄN en gång, din blogg är riktigt fin nu ;)

2009-09-21 @ 19:01:49
URL: http://bhusyg.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha synd att jag inte hade fler biljetter så du kunde följa med Mariella :D

2009-09-22 @ 08:50:44
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0