HJÄLP!?

ay mama!

Michaela tipsade mig precis om att jag skulle maila blogg.se om att dom ska hjälpa mig med min blogg. Ni ser väl att den rutn som ska vara på sidan inte är där? utan den ligger längst ner! Den med kategorier. Vet inte hur vi ska fixa för att den ska ligga här på sidan, så irriterande. Vi har flyttat pixlar o grejer men icke, What to do liksom?! Surt iaf tycker jag för den är inte lika snygg när den inte är där:( Sen så flyttar sig hela texten oxå till högersidan, vad ska jag göra? Någon som har tips, help me please!

Aja, michaela var hos mig idag.! Så skojsigt, jag fick en födelsedags present av henne, så sött! :) typ manikyr till naglarna kan man säga, och en liten parfym från Lacome. Parfymen heter Miracle. Luktar so wonderful:) Lite skoj skojsigt för Ange kallar mig för Miracle oxå ;) hih..

Tack michaela, sööööööött <3 hihi

Ay, nu ska jag sova :) fast ha sovmorron imorrn och info om Polen resa vi ska ha till påsk nästa år. Fatta skoj va :)


Ciao (:




Kommentarer
Postat av: jessica

det är ju en kod i kodmallarna som du måste ändra..

2009-09-21 @ 08:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0