lite ändringar

Jaaao! Det blev ett station pass istället! Det är på sätt och vis likt gympa men man fick göra lite olika stationer med många repetioner i cirka 1 min och byta till nästa.. Det var faktsikt väldigt roligt. Så de får nog bli det blandat med gympa i år! :)  Jag och Maria skakade hand om en sak. Jag tänker inte berätta vad de var.. Bara hon och jag som vet, och lisa då ;) hihi.. Sitter och planerar morgon dagen, och den verkar vara späckad med saker! :) Skolresa till Ransäter och leva stenålders tid sedan hem och sen ska jag nog iväg igen. Men de är inte säkert än. bara vänta och se ;) hihi.. Jag hoppas.. Det är något jag brinner för iaf (:

Nu fick jag rada på det^^, jag ska med Jossan imorgon och ska spela innebandy med skoghalls klubb, fast dom tränar tydligen i Hammarö.. Fräckt! (: skit skoj, hih.. så de e mycket på gång nu :D Jag är glad! Mkt träning denna veckan blir det iaf..

igår färgade jag håret igen, kastanje brunt är det :) skit fint tycker jag själv hihi ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0