Lovely!

Hellojsan!

Ja, skolan idag. Finns inte så mycket att prata om jag höll på och somna på lektionen. Föreläsningen skulle säkert var jätte intressant om Urbanisering om någon annan hade föreläst. Well, afterwards åkteoch jag och Michaela ner till stan. Vi leta efter skor, den enda som fann något var Michaela så klart. Jag får väl ha denna vintern utan stövlar eller något. Jag hittar inga för mina vader.. :( Får åka till Trollhätan och leta.  Blajja på detta. Jag hitta ett presentkort jag fick av syster Tina i julas. kände jag för att använde det. Det blev en bok - Liv och Lovisa. och så köpte jag en film för fösta gången på 10 år typ. Har inte köpt en film sedan 8 Mile kom ut :P haha. Men det blev Män som hatar kvinnor. Den filmn är bra tycker jag! :)

Friskis och svettis blir det ikväll med Maria, Lisa och Johanna. Nu jäklar ;) hihi. Film kväll med Sofia tror jag oxå :)

Ha det nice! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0