När....

När solen skiner… vänder jag ansiktet mot det och blundar 
När min bästa vän är ledsen… kramar vännen en kram 
När jag har försovit mig… är hela min dag förstörd
När någon skäller på mig… blir jag frusterad
När jag är ledsen… vill jag vara ensam lr tillsammans med en mycket nära vän.
När jag är arg… Se upp för jag säger oftast fel saker då, oftast saker jag inte menar.
När jag är glad... syns det med ett leende på läpparna
När folk skriker på mig… höjer jag oxå rösten
När jag är nervös… kan jag inte prata och typ sluddrar när jag pratar
När min favoritlåt spelas på radio… sjunger jag med, eller dansar/diggar med huvudet.
När jag är rädd… kurrar jag i hop mig oftast tar en hand vid munnen eller drar upp kragen
När någon talar illa om mina vänner… Säger jag emot
När jag är sjuk…
vill jag bara ligga i sängen i soffan o se på tv
När någon kör som en idiot i trafiken… säger jag åt dne personen o köra försiktigt
När jag blir frustrerad… pratar jag om det frustrerande jag upplever med Alla!
När jag duschar… tänker jag på allt möjligt
När jag läser en bra bok… Gör jag inget annat än läser
När jag blir kittlad... drar jag armbågarna mot magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0