Tjejmidda

Jaaaaaahaaaaaaawo..

Nu har mami och papi åkt. Sorgligt varje dag och tårarna ligger alltid nere till hands. Konstigt nog är det mycket känsligare när de åker ifrån mig än när jag ska med tåget och åker ifrån dem! Uff. Men idag när dem kom så bjöd jag så klart på min kladdkaka, vaniljvisp och kaffe, perfekt! Sen åkte vi iväg till IKEA, skänka lite pengar till Ingvar Kamprad gjorde vi, hoppas han blev glad den rika jäveln! :) Men det blev ett nytt skrivbord och en ny data stol. Folk som varit här vet hur kass min data stol var, jag levde ju med datan i sängen. Men nu blir det andra bullar. Sen var de ju så klart att bara sticka hem och sätta i hop alla grejer. Pappa var jätte snäll! Han är så duktig tycker jag.. :) mami var snäll hon med, åh ni e bäst :)

Nu har dem åkt, så nu ska jag sätta mig och plocka och rensa en massa papper från gamla kurser jag inte behövt. Senare ska jag köra iväg sofia och jannike med. Dom ska ju på Ladies night. Fatta roligt :)

Sen måste jag bara tala om kvällen igår. Den var riktigt roligt, vi var 5 brudar hemma hos jessi.. Michaela, Emelie, Jeanette, Jessi och jag så klart :) Bjöds på jätte go mat, tjena, jessica skulle lätt kunna bli lätt bli kock om hon inte vill bli lärare senare i livet :) De blev lite frågespel och tjöt. Bästa kvällen på länge. Sedan blev de utgång, När klockan nästan var 1 var jag jätte trött så jag och micka tog bussen hem sen var de bara och nana för jag skulle upp tidigt pga mor och far :) 2 mycket roliga dagar. :)

ja juste, vi var på NWT igår också - Nya wermlands tidiningen, skoj skoj.. Vi ska vara i tidningen någon gång nästa vecka eller nästa vecka igen. haha, akta er för hetingarna i lokalt till globalt ;) höhö.. Nä nu ska jag ta mig lite cola och fixa i ordning :)

Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0