Kalajs o politik

kwoho, min andra dag som 20 åring och de feeeels great ;)
Igår hade jag en super bra dag faktiskt. Morgondagen var skrämmande bara haha. Pappa ringer vid 8 på morgonen och säger grattis, hihi blev jätte glad. Då hade jag fått en himla massa sms också. Men jag vände på mobilen och somnade om som den prinsessa jag är.. (höhö, not)

Jag hade en skit cool dröm men de jag minns bäst är det sista innan jag vaknar. Då hade jag börjat färgat håret. Eller jag hade bara lagt lite på själva håret och väntat en timma och så ställde jag mig över badkaret för att skölja ur det. Då fick jag plötsligt se som bakgrundsbild en veranda in till ett hus och så under trappen ligger en Bh. Hur mysko är inte det då? Plötsligt så ringer de på dörren och jag blir livrädd. Trodde fan jag skulle pinka på mig. Men de gjorde jag inte! haha. Men så hörde jag de knacka och jag försöker leta efter mina byxor och då går jag och öppnar så står de en flaggstång av trä på golvet och en Sandra som är på väg att gå. Den raringen sa grattis och jag går med henne ut för hon ska röka, som vanligt! :)

Lite senare så börjar jag och städa lite smått, eller ganska mycket men ah. Det såg inte riktigt så ut för de blir lätt stökigt igen. Men så tjöta jag en massa på Emelie för hon och jag skulle gå till Systemet och handla massa gotti! Och jag fick inte åka ner tidigare till stan nänä. så får jag ett sms kvart över 1 att jag fick åka ner. Första bästa bussen och jag var nere snabbt som attan. Fick min födelsepresent av dem då, 150 kr i presentkort på Systembolaget. ååh vad jag gillar mina vänner ;) hihi. Så där gick vi och handla lite inför fredagen, jag iaf! =)
Sen käka vi lite och åkte hem. Vid 5 tiden kom jessica, peter, emelie och sofia hem till mig och åt tårta, mycket smarrigt.. Prinsess tårta till en prinsessa.. haha.. Ironi bara så ni vet på hög nivå!
Sen på kvällen satt jag och Sofia ute på ballen i 2,5 h. Käka mat där ute och spelade gitarr och hade oss! Riktigt mysigt ska ni veta! Nu ångrar ni att ni inte firade med mig va. mohaha! :D






Idag har de varit skola och en massa politik. Vi har blivit tilldelade olika partigruppen och min grupp blev Sossar.. haha.. Så jag har nu skrivit en presentation om deras ideologier och historik. Samt så har jag skrivit en argumenterande text emot Folkpartiet motion.. Det ska bli intressant.. Det är jätte intressant och sitta och lyssna på vad alla har att säga verkligen. Men jag har jätte svårt för att argumentera och disskutera sådant här. Jag får tunghäfta och blir körd.. Vi får se hur de går.. jag får väl säkert lägga in hur dumma frågor som helst bara för att få sagt något.. Undra ens hur jag ska komma på dom frågorna. Kommer bli en intressant fredag! Men på kvällen blir de fest. Wohoo.. kommer tydligen komma en del folk :)

klockan 00.00 ska jag åka och hämta sofia och hennes kompisar. Dom har nollning just nu fast egentligen vill jag sova nu känner jag.. Börjar bli trött. men får väl ta mig en dusch nu och vila hjärnan från pluggandet.. Det är ju trots allt bara 1,5 h kvar.. Inte så långt egentligen.. men sooooooova. speciellt när man ska upp imorgon :)

natti and Smell ya later bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0