Wonderful

Jaaaaaaaa.. men då var seminariet klart och jag har ingen skola förräns på torsdag igen då :P Jag har verkligen full upp varje dag, som typ i helgen har jag spenderat den med Sandra och så har jag legat och tittat på typ hur många avsnitt som helst från Gossip Girl serien på Ch131. Fullt upp rent ut sagt :P

Men idag på seminariet blev jag lite glad för våran lärare sa att jag pratade bra, rent språk, lagom takt och tydligt och klart. haha. så de var ju skoj och veta. Men jag blir nervös varje gång jag ska prata eller läsa upp något.. Liksom ett exempel är ju bara när vi hade Rollspelen i skolan och vi var Sossar.. Fy satan. De var en riktigt mardröm.! Fy fan :)

Igår var jag och sandra på skutberget som sagt. De var jätte fint väder, blåste lite som vanligt men solen lyste :) Mûs :)

Imorse var jag ute och gick en promenix på 50 min, o sen var jag i skolan i 1! :P haha


 



/ XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0