Fredag'

Honey, I'm home. And It feels so damn great!
Jag hade en bra dag på praktiken, den var lite
slö så där med tanke på att de var internationella
bokdagen. Så barnen hade lektioner fram tills lunch
och efteråt så satt eller låg de och läste fram tills
klockan 14. Då satt jag och gjorde mitt arbetshäfte
till dem. Så det är klart nu, och jag har bara planerings
tid kvar till hur jag ska lägga upp lektionerna. Men de
ska jag ta på söndag tänkte ja! Plus att jag ska rätta
deras Svenskböcker. Jag har ju haft lektion med dem
hur man skriver dialoger. Det var inte det lättaste
men de gick och så skulle de skriva berättelse av
dialoger typ. Spännande!

Men ikväll har jag umgåtts med mina päron lite granna.
Känns skönt att bara vara med dem, att träffa och se dem.
Saknat dom nu när jag inte varit hemma på två helger!
Sen senare vet jag inte hur det blir, blir väl slött med de
vanliga folket :) Nu tog min text slut här, men här kommer
några bilder på mig iaf!

Ha en trevlig kväll, miss my Panacottas!

Pussar! ♥

 
 




Kommentarer
Postat av: carzan

Klart du gör! Miss you tooo!! Puss!

2010-04-25 @ 20:11:19
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0