Helg resume dåva!

Fredagen: Visade mina Polen bilder för mor och far och berättade hela berättelsen för dem. Stack upp till Barret en och berätta det senaste och om Polen för henne. Gav henne en tröja jag köpt i födelsedagspresent till henne nere i Polen. look a like me. D joina oss och vi stack upp till Emaus med Liam. Det är ett ställe där de har en massa djur. En gris, kaniner, getter och hästar. Mycket djur va de väl inte men något ;)

Vi stack till bolaget och sen hem till mig där vi käka grillat och fika lite på de. D óch pappa börja greja med den nya sterion jag fick till bilen.. :) Sen kom F och hjälpte D. Där satt de ett tag och sen kom S1 och hjälpte till. Till slut kom även S2 dit och det var full fart på de hela :) Jag och Carro satt mest och bara prata o myste i de härliga vädret.. Carro åkte hem tråkigt nog hem och ja o killarna stack ner till Pingvin och sen hyrde vi film. Den nya American Pie filmen. Handla bara om tuttar, kuuul juuul!.. haha! Nathalie kom ju iaf när filmen var slut, tack gode för de :)

Lördagen: Carzan kom till Uddevalla och vi drog svängen runt City. Sen köpte vi självklart Ahlgrens bilar och satte oss på berget vid Strandpromenaden och tjöta lite. Hur mys som helst.. :) Såg sommaren framför mig verkligen.. :)

 


Jag och Carro tog svängen till Munkedal för att titta på när Nathalie och Fredrik skulle dansa sin buggtävling. Tyvärr kom de 6a, men de är bätte än att att komma 7a liksom :) Vi drog hem till carro och käka och sen gjorde hon i ordning sig och vi drog hem till mig. Nathalie kom och hämta oss och vi drog till henne för att sedan dricka lite och ha spel kväll med killarna. Vi tre brudar var de enda som drack. Men jag och carro var iaf bäst på att spela " med andra ord " ! höh

Söndag: Jag, Nathie, D och F stack till Snäckan vid Gustfsberg och fika lite smått.. Sedan på eftermiddagen bar det för mig av till Karlstad. Ganska skönt att vara här när det är soligt osv. Får minnen tillbaka från förra våren. Jag sofia och Sandra satt jämt på Ballen och myste i solen. Det var härliga tider det..


Kommentarer
Postat av: carzan

sweeeet:D

2010-04-14 @ 20:53:21
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0