På praktiken just nu

Hej hopp gummi snopp

Sitter på praktiken nu, började klockan 8 men barnen komer inte hit förän vid 10.20 så fram tills dess är det planering! Har förberett genomgången som jag ska ha i matten och nästan gjort klart hela arbetshäftet jag ska göra med barnen om kust och havet. Dvs kusten på den rätta sidan av Sverige. VÄSTKUSTEN= BÄSTKUSTEN!! :)

Ny vecka, ny dag men snart är det helg igen! Jag längtar!! :)

Fuskigt är det att mamma är i Borlänge hos min syster. Jag känner mig gött avis ska ni veta. Jag vill oxå träffa henne och sanna mest av allt.. De två är mitt allt. Älskar er!

NU ska jag fortsätta så jag blir klar med mitt häfte ;)

Ps. Längtar till sommaren på västkusten, ska bli så mycket skoj.. :) sen så ska ju Jossan hänga i gbg till sommarn.. Gött o få träffa värmläningar när man är hemma tkr jag ;)  Massa skoj får vi hitt på! Sen så har ju vi i studiegruppen snackat om att de ska komma ner till kusten oxå, det hade varit grymt skoj tycker jag :) Wiii!  


Köss

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jaa, fy vad roligt vi ska ha Mariella :D

2010-04-19 @ 12:52:42
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0