Kul Jul

HEEJ!

Det är väl bara jag som tycker det är kul att jobba en lördagskväll mellan klockan 16 och 22. NOT!
Jag tänkte väl det. Jag jobbar med en väldigt underbar och trevlig person ikväll också. Vi går
väldigt VÄLDIGT bra ihop! Noot! Jag är på väldigt bra humör idag oxå. Icke!

Usch, de känns mest som att de är en tragisk dag för mig idag. Dåligt humör, får jobba med en
jobbig dam och jag får jobba en lördag kväll. PLUS, att jag ska jobba imorgon klockan 07,00 oxå!
Jippi!!! Upp klockan 6 åka till jobbet klockan kvart över och jag kommer säkert inte vara i sängen föräns klockan efter midnatt någon gång.. Oja, jag känner mig tragisk och ledsen. Sen så ska jag jobba alla dagar nu fram tills den 15 utom den 10e. Dvs jag ska jobba 8 dagar utav 9 nu! Snarrrk..
Jaja, jag får väl dra mig ut och hjälpa de små stackarna..

Tjooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0