Don't mess with me!

Nu kom jag precis hem från en promenad här på Kurveröd. Den var mycket uppskattad faktiskt. Känns som att jag skiver och skriver men de känns ändå som att de är hur mycket som helst kvar. Puh. Just nu så känner jag att jag skiter i Uddevalls historia. Trots att jag tycker det är jätte intressant så skiter jag i det. Det vill sig liksom inte. Jag är trött på att skriva, har typ kramp i mina fingrar. Faktiskt.

Jag är trött på allt o alla nu. Önskar att de var plogat på gångvägarna här. Så man slipper gå på de stora vägarna. Då hade det nog blitt en längre promenad. Nu ramla jag nästan men eh, jag hade nog bara legat o skrattat åt mig själv. De hade jag tyckt varit roligt. Hum jag har till och me skadeglädje mot mig själv. Hemskt.

Nä, nu ska jag lägga mig i sängen och titta på sidor.. Nice!

natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0