*,.

Jag känner mig depp av all snö, jätte depp. Orkar knappt vara glad längre.
I Thailand var jag glad varje dag, verkligen varje dag kände jag mig lycklig
och mådde bättre än någonsin. Nu 1,5 månad senare känns det bara depp igen.
Känns kul att vara hemma igen, men ändå känns det som om det är något
som tar emot. Usch jag hatar att tänka och filosofera om allt. Tänk om man
bara kunde starta om allt igen. Eller om man kunde få välja vilken
personlighet man ville ha. Eller typ hur man var inuti och så, men det
går väl inte som allt annat om inte vill funka. Finns så jäkla mycket man vill
bara få ut till någon men det går inte, för det äns som att de blir bara fel
och det vill jag inte heller. Jag vill åka iväg nånstans istället för att bara sitta
rakt upp och ner i Uddevalla lr i Karlstad. Finns roligare saker att göra.
Äventyr!

Imorrn blir det mys med hjärtat iaf! <3


Pussis




När allt var som det var, då var allt verkligen bra.
Inga problem existerade, då jag mådde bra.
En gång det var då det, men aldrig igen.
Saknar


Kommentarer
Postat av: Josefine

Det är så roligt att shoppa alltså ! :D men nu måste jag nog hålla i pengarna ett tag tror jag ;) hihi

2010-02-03 @ 23:30:57
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0