Huvet kan dra åt fanders.

Jag gillar inte sånt här väder, de har gett mig huvudvärk.
Japp, jag skyller på vädret och inte på grund att jag sover
sten hårt, vilket jag nog egentligen gör, men jag hatar
vädret lite mer nu. ELLER MYCKET MER! Nästan på alla
våra fönster är de frostmålningar på. Det är nu jag skulle
haft en flashig kamera och skulle tagit kort.. hihi (A)
Men solen sticker faktiskt fram nu, Hur kan det vara så
här liksom? Det finns ju en Facebook grupp som vill
att man ska hälla varmt vatten på snön den 1 mars.
Får se om folk gör de? :P


Ska man ta sig i krage och skriva om Uddevallas historia
nu? :) Religonen är ju klar och halva geografin.
Historian kommer ju bli värst. GAAAAAAAAAAH!
Hoppas de går bra för mina andra coolingar i klassen ;)





Ungeför 2 meter hög snö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0