Jag är snart ikapp!

japp det är jag, idag har jag sett Göta Kanal 2. Bara trean kvar då,
och sen har jag sett alla Johan Falk och snart alla Beck och Wallander.
Whoho, kan ni tänkar er jag som varit så emot dem tycker faktiskt sådana
här filmer är bra? Måste ju komma ikapp i Svenska film världen med.
Efter jag vet!

Kom hem för en stund sen efter massa krångel, men när jag kommer hem
skricker min mor som ligger i sängen att det finns smörgås tårta i kylen
MUMS, eller var säger du barr ;)  WE love it.. Så jag ger tillbaka från gårdagen
med att skryta om att jag ätit smörgåstårta,, hihi..



Try sleeping with a broken heart, well you could try sleeping in my bed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0