Knappt så man lever,

ja började med svårt att komma upp ur sängen idag.
Gick väl upp 20 minuter innan jag skulle åka till VFU,n.
Jag ville bara ligga kvar och och drömma mig bort igen.
Men tro de eller ej, jag som trodde det skulle bli en lugn
dag,
kom att bli hur bra som helst. Det var verkligen en
kallabalik dag. Personal var sjuk så jag fick hoppa in och
göra allt som den skulle göra. Så när de e kallabalik tycker
jag det är roligt. Jag fick mycket beröm idag för ett bra
jobb.

Efte praktiken åke jag hem och hämtade Malin, vi stack till
en kyrka och ritade av den, så gött att ha den gjord. Sen åkte
jag och handla, nice. Kylen och frysen är full för första gången sedan
julen :P

Ibland har man bra tur, turen är verkligen på min sidag.
Fick en glad överraskning när jag kommer hem!
ME LIKE ALOT!!

Barret, jag saknar dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0