Måndag..

Sitter här med min kära granne soffipropp, hon har sin dator och jag har min.
Skidor är på tv'n. Tragiska vi är en måndags kväll, men de känns riktigt bra
också. Vi var på Ikea förut, köpte 100 st stearinljus så här ska vi bränna på
ordentligt. Köpte även en planka som man kan ställa ljusen i, och sen lite
matlådor och förvarings plastpåsar. Sen så åt vi den underbart goa måltiden
där, KÖTTBULLAR!! haha.. 16 kr.. billigt och bra :)

Sen träffa jag Jenny och tog en fika och rundtur på stan med henne, skoj
att träffa gamla godingar från Uddevalla. Man får ju minnen tillbaka.. :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Köttbullar för 16:-, det är mat för en student de :D

2010-02-16 @ 11:03:57
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0