Ovanligt

Jag låg igår kväll o halvslumrade på en soffa och såg på harry potter,
gick in och la mig en en säng, ovanligt stor säng. Men jag känner jag har
något prasslande emot mig, den rör sig någon gång ibland och låter lite
med. Underlig varelse. Sen låg det någon brevid henne med för de låter
som att de är fler som andas? wot trekant? tjena mittbena.
Strax innan 7 nån gång låter dom som jag vet inte vad. Jag blir galen i
alla fall, men ligger kvar och låtsar att jag typ sover. Men sen somnar
jag när de slänger igen dörren. Mobilen vibrerar vid halv 9. GRR, de
var Tina och jag är nu vaken. Ensam i denna stora säng, usch! Lite
läskigt faktiskt, om jag hade haft en dubbelsäng hade jag nog velat
sova i mitten. Då är man iaf centraliserad! höhö..

Nä, tråkig text detta blev, ska se om de finns någon frukost här, så
jag startar dagen lite bra iaf ;)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0