Små saker som gör dagen bra!

Usch, jag hatar verkligen när man inte kan bestämma sig vad man vill.
Både sakerna vill jag verkligen göra, men jag sitter och ältar fram och
tillbaka. Dumma dumma dumma...!

Idag har de varit en trevlig dag på praktiken faktiskt. Jag har stort sett
suttit och pysslat med det mesta, sånt jag tycker är riktigt roligt fatiskt.
Små grejerna som gör en sån stor skillnad.. :) Jag måste bara berätta
en händelse som var idag. Jag stod ute och pratade med ett barn. En
kille kommer fram till mig, han är kanske 22,23 år. Han skulle till ett av
husen. Och jag blev typ jätte röd i ansiktet och förklarade för honom
att de är två hus bort. Han går iväg och jag fortsätter prata med barnet.
5 minuter senare gå han förbi och ler och tackar för att jag visa. Röd i
ansiktet blir jag igen. Han var tydligen storebrosa till ett barn och såg
riktigt grymt bra ut! Fan vad töntig jag är.. haha.. Och jag skratta åt mig själv
sen och min handledare och en förskoleläraren bara titta konstigt på mig
haha.
Jag bjuuur på den :P

Små saker som gör dagen riktigt bra! ;) plus att jag fick sluta tidigare. :)
Nu ska jag skriva och pluggao och sen städa. Jippi kay-jej-mother-fucker!

På lördag åker jag hem till Uddevalla och stannar där en helvecka, fett
nice ;)

Grymt dålig låt min granne spelar nu by the way ;) Suuuuuuuug!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0