Snow every where I go

yoyo, jag är lika hes som en påtänd whiskey alkis. Ja, då ljuger jag inte, låter förjävligt.
Tänk jag blir helt slut av att springa upp och sen springa ner för trappen, känns som om
man är 50 år och hormonerna håller på att göra sitt. Fertilitetsåldern heter det va? haha
bra där mariella. Om jag skulle lagt mig i snön hade jag nog smält ner till botten! haha.

Ja nu sitter jag här och lyssna på rock n roll Jerry Lee Lewis. Satte på så pappa kunde få
höra sin musik, men de åkte för 10 min sen och jag lyssnar fortfarande. haha..

jag har sån lust att sätta på mig termobrallorna och springa och hoppa i våra höga snövallar
som är högre än mig. Man ser nog nite ens mig om man står på andra sidan..




Ring mig barr ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0