Tjänare!


Kom nyss hem från en tur med Nathalie vetni. Vi har flängt hit och dit nästan. Nej men vi var hos en som heter Dennis först och käka taco. Eller Dennis var inte hemma utan det var Fredrik som var där. Senare kom Dennis och Daniella. Daniella nr 2 för denna helgen. haha. Där blev jag bjuden på redbull vodka och så satt vi och lyssna på dansband, skitskoj. höhö. Nä och metal lyssna vi oxå på, just min musiksmak verkligen. Not! Sen drog vi upp till Daniel vid 11 tiden. De hade saknat oss, vi var ju liksom festen hihi! De var la skoj på festen, drack öl, yeah so me verkligen, höhö. nat. Var/är riktigt trött. jag nathie, dennis och daniella drog ner till stan vi två, det blev pingvin och sen körde nathie hem oss. Nu sitter jag här och ska strax sova. Är verkligen skit trött..

Nä, ha de gött, Jag har ingen lust att sitta vid datan mer..

Sånna dräggel det finns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0