Tränat klart nu

Åh jag älskar det när jag känner mig såhär,. lycklig efter en träning som har gått bra.
Jag saknar det så otroligt. Visst jag är inte i det skicket jag var när jag tränade förr, men
de var en bra träning och ja, de får mig att ta ut mina aggrerssioner på något jag gillar.
Eftersom de finns en del inuti mig just nu ;)  Det var till och med några som frågade om
jag inte ska flytta hem och börja träna igen. Om jag ska vara ärlig så har tanken slagit
mig sisådär 200000000000 gånger.
Bara för att jag gillar HAIF brudarna och jag gillar
innebandy.
Annan träning passar inte mig riktigt.

Trist! :/



Kommentarer
Postat av: jessi

haha thx, jo har ju blivit så duktig nu (gratisdesign)hihi ;)

2010-02-25 @ 22:23:24
URL: http://jettis.blogg.se/
Postat av: jessi

haha oja, ville ha nåt nytt men palla inte å fixa, så d fick bli en gratis och göra om den :) hihi peace of cake ;)

2010-02-26 @ 10:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0