what goes around comes around

Jag ser fram emot helgen faktiskt! Imorgon är det min Vfu plats  som gäller på dagen och 
S E X P A R T Y  som gäller på kvällen. Haha, det kommer bli... intressant...
Gud jag kommer fan skratta så jag har träningsvärk.. :D Jag som har sååå dålig
humor, då passar detta bra. :)

På lördag blir det att träffa Christoffer hoppas jag på iaf, och så ska jag parta
lite på kvällen med Fredrik och Nathalie vad jag vet nu.. . :)

På söndagen ska jag lägga in mig på alkohol avgiftning och plugga plugga plugga..
Jag ska skynda långsamt.

Jag har funnit tillbaka till min gamla kärlek igen, that feels nice. Vi tog en liten paus
ett tag bara. Men nu är det vi igen. Du har funnits där i vått och i torrt. Alltid när jag
varit ledsen så har du alltid lyssnat på mig eller jag har lyssnat på dig om det varit
något. Det är du och jag föralltid ♥

Mariella ♥ Justin Timberlake


Se bara, han avgudar mig precis så som jag avgudar honom  ;) <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha "Se bara, han avgudar mig precis så som jag avgudar honom"

2010-02-18 @ 22:13:04
Postat av: Josefine

Haha sånna där stjärnor som han har på sin högra arm har Jonas också. De blev helt plötsligt lite snyggare ;)

2010-02-19 @ 10:02:46
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0