Det är tjockt fett asså

Så grymt bra film Snabba Cash var. Första filmen på länge som man
inte kunde förutspå vad som skulle hända i den. Vi hade grymt dåliga
platser men vad gör man inte för att få se filmen liksom. Mest av allt
att se på Joel Kinneman. Grr! Men de var verkligen mysigt, att gå på
bio med Barret.. :) ♥

Haha, fy fan. Jag var på stan för en stund sen och när jag skulle åka hem,
så gasa jag för mycket så jag åkte runt ett varv med bilen., Haha.
Satt och skratta i bilen sen men oj vad det måste sett ut.. :D

Vill du gifta dig med mig Joel? ;)




Kommentarer
Postat av: Nina

Jaha, opps, jag har inte sett bilder på dig, så visste inte riktigt hur gammal du va :P Sorry :) Hm, jag har nog bloggat förr nån gång för två årsen, men jag skrev nästan aldrig någonting i det. Sen så nu början av 2010 så har jag fått en ny design o då blir man mer piffad för o logga in o skriva lite,så att kontakterna vet att man lever :P Så vad bruka du skriva om? Outfits,mode o sånt som de flesta elr bara vardagliga saker i livet?

2010-01-17 @ 01:43:11
URL: http://ninalam.blogg.se/
Postat av: Else-Linn

Svar: Då borde jag gå och sen den :)

2010-01-17 @ 01:52:25
URL: http://elselinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0