Finns inget annat just nu...

... än plugg som gäller. Fick en chock väckning imorse av Malin.
Klockan var tio i 8 och hon titta med en finurlig blick på mig.
Jag fattade inte riktigt att jag skulle till skolan och att vi började
kvart över 8 idag. Så jag klädde på mig virrig som jag är. Men vi
var i skolan några minuter över 8. För tidiga till och med.
Hur lyckas man liksom, försovning men ändå kommer man för
tidigt?
De är något konstigt i min värld. Så jag fick köpa lite frukost
i skolan och sitta på föreläsning om genusperspektiv vi har haft genom
våran historia. Sedan hade vi redovisning av skönlitteraturen
Sen skulle vi höra lite om Polen resan.. Dom ska göra
typ en liknande dokumentär eller vad manska säga om våran resa
Typ ni vet Robinson där dom biktar sig, typ så ska vi med göra.
Sen gick vi hem och jag åt vid halv 2 och nu sitter jag här i
Malin soffa och har pluggat sedan 2 ungefär.. Medans Malin har varit
ute och sprungit och ha sig med sin syster sedan kvart över 3.
Jag har iofs tagit mig snart igenom hälten av alla Gusav Vasa frågor.
Men jag är mycket trött, kan verkligen inte koncentrera mig nu,
Vad ska jag ta mig till? Jag måste skaffa mig energi på något sätt.
Samt så vill jag ta en promenad. jag får se vad jag gör sen. Något
måste jag göra, för jag behöver en stund ifrån detta känner jag iaf.
TRÖTT!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Lite roligt att ni ska sitta och bikta er tycker jag, kanske mindre roligt ämne dock ;p men jag skulle vilja se "dokumentären" sen :D hihi

2010-01-14 @ 16:47:27
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0