It's my life!

Tenta imorgon ja, och jag är inte trött. La mig i sängen halv 12 bara
för att lägga mig liksom. Nu är klockan 01.00. Och jag är inte ett
dugg trött. Funderar på om jag ska diska och dammsuga så slipper
jag de imorrn innan jag drar. haha, de skulle vara något, diska
och dammsuga mitt inatten. hm, undrar om grannarna skulle
höra dammsugaren? Det stod ju på den att den skulle vara tyst
och så när jag fick den, men de kan jag inte påstå att den är direkt.
Pahahaa! Svammel or what? Malin var här och förhörde mig.
Bara jag kommer igång så kan jag de. Fick ett annat perspektiv
på det hela och insåg verkligen att Sveriges historia är en lång
historia. Alla dessa kungar och årtal är skit svårt tycker jag.
Jag kan det om jag bara kommer igång, Jag som faktiskt
tyckte att historia var kul än gång i tiden. Eller jag tycker det
är kul att läsa typ Herman Lindqvist och de han skriver.

Som en sa nyss till mig, att man vill så mycket, men det händer inget
man kommer ingen vart. Precis så jag känner mig.

Jag har drömmen är och jag ser det framför mig, men ändå
så kan jag inte röra den. Att det aldrig kommer hända något.
Finns så mycket jag vill men de räcker inte till. Önskar de fanns
fler timmar ibland men de går ju inte att fixa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0