och då var man tillbaka

... till kallare bredgrader. Fy farao på kanske 300 meter han mina fingrar
frysa så jag inte kunde röra dem. Vadå kallt i denna bygden?
Var inne hos min granne Cissi och visa bilderna från The Studio och sen
träffa jag Fjellisen en sväng.:) KAAAALLT!

Sofia kom hem till mig strax efter 3 och då åkte vi uppåt till Karlstad,
tog 2 och 45 vilket vanligtvis som ska ta 2 h och 15 min. Men innan Vänersborg
var det snö problem, blåste och snöa. USCH. Men sen blev de bra.
Hade skett en olycka i Grums oxå, så vi såg rätt många ambulanser på
vägarna och sedan vid olyckan så stod polisen och brandkåren
men ingen olycka såg vi, mysko.

Jag är glad att jag är typ den enda som inte är bakis idag,. Det var ju
endå jag och carro som gick ut hårt mot hårt. Fast blev jätte trött där
på senare timmarna. Humöret tappa jag sen när jag kom hem, hehe.
Men det är väl lätt när man är trött och har lite alkohol i sig.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0