Piercing

ja, jag är lite ledsen nu. Jag har ju ett hål i örat, där i överkanten liksom.
Den har varit jätte varm nu en stund ikväll. Så kände jag nu att den börja
göra ont liksom. Så jag gick och tog ur den och gjorde rent, upptäckte
att jag var svullen och har typ en knöll där :/ Det gör jätte ont, jag vill
verkligen ha den. För den betyder jätte mycket för mig. Den är typ som
en påminnelse av min syster. Eller det är något som vi har tillsammans.
Och nu fick jag ta ur den :/

Gjorde mig en liten cafe latte till mig precis. Klcokan är snat 9 men de gör
mig inget, det rä bara gott med lite kaffe och titta på handboll och prata
med Barret på msn.. :) ♥

När jag titta lite på nätet på piercingar hitta jag dessa bilder :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0