Stel som en jag vet inte vad.. ;)

Ja, nu sitter jag här och skriver om hur militärväsendet fungerade
under stormaktstiden. Samtidigt när jag skriver känner jag verkligen
hur stel man är i kroppen efter gårdagen. MEN JAG ÄLSKAR DET!
Jag önskar jag fick spela innebandy hela tiden, heeeeela tiden.
Eller i alla fall regelbundet som de var innan jag drog upp till Karlstad!
Mamma ringde nu, och sa att dom bara skulle till ÖB och sen kommer de
hem på kaffe och tårta. Ska fira pappa lite granna :) han har haft nu
två dagar på raken som han har firat något.! Great! ;)

Smell ya


Kommentarer
Postat av: Gelica K <3

Hahaha, drömma går ju gullet ;) <3

2010-01-15 @ 14:20:33
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0