Stjärntecken

 

Stenbocken
+ Oftast glad, är social, söt och rolig
- Slarvig, ibland lite för självsäker och skryter ofta


Vattumannen
+ Lekfull, populär, har bra humor, är snäll och vet hur man har roligt
- Kan förvirra folk väldigt lätt och har svårt att bli kär

Fiskarna
+ Jätteaktiv, vänlig och bryr sig om andra
- Lite för blyg, känner sig lätt förolämpad och har de jobbigt med kärleken


Väduren
+ Trivs bland folk, accepterar andra och är vänlig
- Ganska lat, otrevlig, lite tråkig och har svårt att lära sig nya saker

Oxen
+ Trivs i sin familj, är utåtriktad och gillar att röra på sig
- Tjurig, håller sig ofta för sig själv och gillar inte stora förändringar


Tvillingarna
+ Aktiv, glad och trevlig
- Har svårt att lära känna nya människor och ganska känslig

Kräftan
+ Snäll mot alla, ärlig, en sann vän och är bra på att lyssna på andra.
- Har ibland dåligt självförtroende och borde tänka lite mer på sig själv


Lejonet
+ Social, utåtriktad, rolig och charmig
- Kan vara väldigt elak ibland, har svårt att acceptera ett nej, slarvig lat


Jungfrun
+ Tar bra hand om barn, ordentlig och söt
- Blir lätt deppig, sur och är ganska allvarlig


Vågen
+ Social, utåtriktad, trevlig och lekfull
- Ganska lat och har för stort självförtroende


Skorpionen
+ Pålitlig och ärlig
- Blir lätt sur och avensjuk och är ganska slarvig


Skytten
+ Romantisk, trevlig och social
- Hatar att förlora, får lätt tråkigt, har för bra självförtroende och blir lätt sur

 

 

  Jungfru är ju jag :)  

 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja men verkligen! Vi får flytta ihop du och jag Mariella så slipper vi problemet :D



Jasså okej ! Men då kommer man inte se mycket av er ute denna veckan ;p bara böckerna som gäller ? Hoppas att du tycker det är intressant iaf annars så brukar det ju inte gå så värst bra :p

2010-01-18 @ 19:33:46
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Josefine

haha det låter som en plan :D



Ja det förstår jag. Så ni har föreläsningar också under tiden ? Det är ju mycket bättre när man får tentaplugga utan att ta in en massa annat under tiden ju :/



Nej jag har inte spelat innebandy på jättelänge :O det är sjukt tråkigt ! Åh va skoj, gick det bra då ?

2010-01-18 @ 19:48:51
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Josefine

Nej det hade ju varit mycket bättre faktiskt :o då hade ni ju kunnat vara lediga nu när tentan börjar närma sig och plugga rejält !



Ja det är ju så kul ! Bästa sättet att träna :) visst är det kul att gå på gym och så men det är inte alls samma sak :/ måste ta tag i träningen nu känner jag, rör aldrig på mig :P

2010-01-18 @ 20:01:15
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: G E L I C A <3

men gumman, ja vet ju inte ens om jag får jobbet.. och får jag de så kommer du ner o hälsar på mig på lov ^^ <3

2010-01-18 @ 20:05:41
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/
Postat av: Else-Linn

Svar: Alldeles precis så tyckte jag också, man trodde man visste vad som skulle hända, men så hade man fel :P



Jag är vädur jag ;)

2010-01-18 @ 20:12:22
URL: http://elselinn.blogg.se/
Postat av: Malin S

Haha.

Vågen

+ Social, utåtriktad, trevlig och lekfull

- Ganska lat och har för stort självförtroende



jag kan hålla med om det mesta. jag är rätt lat ibland och plusena hoppas jag på (jag tycker det om mig själv iaf) :D Men det sista minuset vettfasiken. Haha.

2010-01-18 @ 20:12:52
Postat av: Nina

Hehe, jadu! Funderar på o åka till min Moster i America (LA) och jobbar där :)

Åhh, Au pair, det ville jag oxå en gång i tiden, men ha du kollat upp alting, hur de fungerar o me försäkring o allt? för ditt bästa. För nårra av mina vänner ha varit det o vissa ha hamnat jättebra o vissa ha de va lite problematiskt! :P

2010-01-18 @ 20:22:35
URL: http://ninalam.blogg.se/
Postat av: Josefine

haha varför är det inte några innebandyspelare med på idrottsgalan liksom ? Det är ju fett dåligt ! Är det någon sport som borde ta mer plats så är det ju innebandy helt klart ;) men du tränar på friskis annars va Mariella ?

2010-01-18 @ 20:34:17
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Else-Linn

Svar: Ja ingen vidare dag alls :/



Njae, det stämmer att jag trivs bland folk och att jag ibland kan vara otrevlig (men det är inte ofta). Sen är jag oerhört lat :) Men resten stämmer verkligen inte :P

2010-01-18 @ 20:42:21
URL: http://elselinn.blogg.se/
Postat av: Tina

Oj dom horoskåpen stämmde in sjukt bra :O Iaf för min del.

2010-01-18 @ 22:59:26
URL: http://tinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0