Vad gör jag på nätterna egentligen?

Denna natten har varit sjuk! I alla fall den senare delen av natten.
Jag vaknar av att jag pratar i telefonen, en hade ringt och hade tydligen
svarat. Jag hade alltså lyckats somna om för nga minuter innan hade jag
varit på toa.

Sen drömmer jag om att de är värsta stora festen i själva Uddevalla.
Kampenhof är tydligen öppet. ah, mitt i natten. Jag och Carro springer
runt där fulla o glada. Jag har typ mina kanon snygga brillor jag köpte
i Thailand. Och så var de sommar då. Typ så börja några följa efter oss
och vi genar genom kampen och vi får springa sicksak mellan en massa
människor. Sen längst ut på kampen så var de ett rum med massa sängar
där skulle folk sova. Men de va en dörr där och man kunde komma ut.
Sen går jag förbi FF, och han fråga typ hur de är. Jag gick bara förbi för
jag var typ sur på han på grund av något, vad minns jag inte. Men så går jag
runt huset och så ropar han efter mig. Carro hade stannat och pratade med
Kern. Sen pratar jag och FF en massa, han gör mig glad igen och så ber han om ursäkt.
Ger mig en kram som han brukar göra och så går han tillbaka till kanelBullen. Carro och jag
sticker på nån efterfest hos några killar jag känner. Där däckar hon och FF kommer
och hämtar oss för jag blev arg på henne för hon somna så släpper vi av henne
och så går vi en promenix på strandpromenaden.

Efter drömmen så vänder jag mig i sängen och drar pannan och näsan rakt i väggen.
Jääävlar vad jag skrek. och jäklar vad ont de gjorde. Men konstigt nog så de
ända jag tänkte på var att somna om för fan.. haha. och de gjorde jag.
Känner nu att jag är öm i pannan..

Nu ska vi plugga, Tjoooo :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0