Men! Vad är det jag hör?

Imorgon ska de bli fint väder och jag ska jobba. Hur går det ihop?!
Jag vill att de ska vara lite halvdant väder när jag är ledig och att
de ska vara strålande sol, så jag kan bada och sola, när jag är ledig!

Men icke sa nicke.. De var likadant igår, måndag, då sa meterologerna
att de ska vara fint väder men de var de ju inte, de var regn och molningt
Sikken lyx när mina päron sticker till spanien liksom. En skit dag i Sverige
och sol i Malaga. BUHU.. men jag unnar dem det faktiskt.. De förtjänar
det efter ett hektiskt år.. Japp, nu har jag till och med kikat på schemat
för höstterminen. De ska faktiskt  bli skoj och läsa en massa barnböcker
tycker jag! ;) hihi.. Tråkigt att åka till karlstad och lämna folket i Uddevalla.
Nej! Jag vill inte lämna! Kommer bli så ensamt igen :(

Nu ska jg jobba vidare.. har en väldigt jobbig arbetsvecka framför mig.
Men jag klarar mig som alltid väll! Ska bli kul att få åka till vänersborg
på torsdag iaf. Träffa min bror och så ska jag träffa carzan ♥ var tänkt..

Tooodelooo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0