7 dagen av 7 dagar!

Pjuh, imorgon ska jag försöka få mitt liv normalt igen. Det vill säga
jag är ledig imorgon och jag ska bara ta vara på tiden. Jag ska sova
så länge jag bara kan! Mymsigt.. Eclipse var bra igår tyckte jag. Och ja
jag lyckades faktiskt somna. Jag gjorde det tyvärr! Hur kunde jag, jo
jag var så jävulens trött!
jag såg hela iaf, förutom kanske 10-20 minuter.
Så jag måste se om filmen tyvärr.. :( Nu har jag cirka 1,5 h kvar på jobbet.
Ska bli gött och få komma hem och mysa ner mig i soffan med jordgubbar
i en skål. Sommar det! :) Nu måste jag tyvärr rusa för jag måste ta hand om
mi tanta.. Tjing! =)

Kommer aldrig glömma, och jag kommer aldrig förlåta. Men jag kan gå vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0