Dag 1 gjord!

Woho, dag ett är gjord och nu har jag bara 6 dagar kvar.
Känns riktigt soft faktiskt. Fick jobba med underbara Susanne,
som även lät mig gå 30 minuter innan för hon tyckte jag hade
en bit att åka. Hon är för goo hon! :) Idag så har jag ju varit med
pricken som sagt i Lysekil och parkerat husvagnen, och sen var
jag med hem till henne. Sen åkte jag hem, åt midsommar mat
med mor och far. Sen åkte jag och hämta packning åt mr P, så
de var också avklarat. Nu har jag lite saker att ordna med innan
jag skall sova, vilket lär dröja. Dock skall jag upp klockan halv 6
imorgon så de lär ju inte bli mycket sömn. Gillar inte att jobba
kväll och sen dag pass. Det är lite segt, men what to do! :)

Imorgon är det midsommarafton som sagt. Då skall jag först jobba
och sen ska jag åka hem och byta om osv. Sen så ska jag plocka upp
folk och sen åka till Lysekil. Kommer bli asnice tror jag.. tagga som fan,
dock så kommer jag säkert inte dricka som vanligt men iaf. Nått tar jag säkert.
men man vet aldrig. Kan ju vara bra att ha någon som är nykter
i närheten också. Fan vad jag är bra alltså.. ;)

Drip drop, I don't wanna hear your name if there is were it ends
Can I love you forever and can I trust in you forever?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0