Hey, Soul Sister!

Tjääänare!

Lever ni och har de bra? Jag lever iaf trott eller ej! ;)
Fast jag har grymt mycket o göra bara :O Jag har bland
annat börjat jobba en hel del nu iaf. Blir några turer om
dagen, så de blir ju lite pengar nästa månad iaf, och de
känns mycket bra. Dock blir de att spara så mycket pengar
som möjligt. Men de kommer nog bli bra.

Igår var de mycket dåligt vänder, de regnade och blåste
e hel del. Men det stoppade inte mig och Kurt. Vi badade.
Men oj de krävdes mycket vilja att sätta foten i vattnet,
fy farao vad kallt de var. Men vi gjorde det och de blev
årets dopp för Kurtan! Grattis till dig gumms..

Vad har jag gjort mer då? Idag har jag jobbat faktiskt.
Kändes sådär, eftersom de var tungt att gå ur sängen,
Bara att ta sig i kragen, Surt att bli utskälld av en gamling
för att jag är ung :( Fick jobba över 45 minuter med, Cash it is!

Jo juste, fredags kväll så träffade jag de gamla gänget. Mycket
trevligt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0